?
Quan m’ha de venir la regla i se’m retarda molt m’emparanoio amb k estic embarassada Pk m’he assentat a la tassa d’un vàter públic amb semen o m’he netejat el xixi amb un paper que tenia semen i m’empranoio molt. Això pot passar?
Mariona Busto

Hola Aidetaa!
Un retard menstrual pot produir-se per molts motius i no sempre són per un embaràs. Perquè hi hagi embaràs, el semen ha d'entrar dins de la teva vagina, normalment després d'haver mantingut relacions sexuals amb penetració. Les probabilitats de quedar embarassada en un vàter públic són molt baixes... sí que és veritat que és important seguir amb certes indicacions d'higiene i salut, i si observem que el vàter no està net o en condicions, evitar seure a la tassa o protegir-ho amb paper. També pots portar tu mocadors de paper al bolso per utilitzar-los si has d'anar al lavabo.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat