Depressió???
Hola!
Tinc un problema i es que no se si potser tinc depressió. La cosa és que a primària va haver un grupet de nenes que se'n van estar fotent de mi durant uns anys i vaig anar al psicòleg fins que tot va acabar. Ara a l'equip de natació la gent ni em parla ni em saluda i si em parlen es per cridar-me per qualsevol cosa. La cosa és que ja vaig tornar a anar al psicòleg, vaig parlar amb l'entrenador i res. Porto a l'equip des del 6 anys i ja no se si pensar que sóc jo el problema o no. Casi cada dia acabo al llit plorant fins que m'adormo i a vegades em donen pataletes i les pago amb ma mare. Em sento una merda, inútil per a tothom i que no importaria a ningú si em moris o em passes algo. Soc conscient que necessito ajuda però no m'atreveixo a demanar-la i molt menys a reconèixer públicament que he pensat en fer-me mal o fins i tot suicidar-me.
Merci per la vostra feina. Sou grans
Estrella Dorca

Hola,
Moltes gràcies per explicar-nos tant directament com et sents. Agraïm moltíssim aquestes mostres de confiança.
Sincerament crec que hauries de parlar amb la teva família i explicar-los com et sents. Una persona no pot acabar cada dia plorant i sentint-se malament degut als comentaris o menyspreus de les altres persones. Sé que no mereixes aquest tracte i necessites que t'ho recordem.
Parla amb la teva família, explica com et sents i busqueu ajuda. Veuràs com et respondran positivament i faran els possibles per buscar ajuda professional. Ets tu qui ha de donar el primer pas per poder rebre ajuda i el primer pas és demanar-la.
Confia en la teva família, deixa't ajudar i veuràs com mica en mica tot es va posant a lloc.
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico