Crec que els meus pensaments no son normals
Hola
Ja fa cosa d’uns mesos no em sento be amb mi mateixa, i es que la veritat es que em costa molt explicar-ho.
No se perque puc passar d’estar en un moment super contenta, cantant o ballant a topee o fent el que mes m’agrada, simplement sent feliç. Llavors, d’un moment a l’altre, passo a estar molt depresiva i a tenir algun que altre pensament suicida i de aquest tipus. Un cop diguessim que sa fet el cambi ,tot i que no sona gaire be, aquests sentiments duren entre unes hores o uns diez, tot depen, que durant aquest temps em sento malament i molt depressiva, on moltes vegades pensó en el suicidi i en autolesionarme, tot i que encara no ho he fet, que espero que no passi, cada vegada estic més aprop de feru,també miro moltes frases suicides a Instagram i dibuixos, tinc molta son i perdo completament la gana, aixi que em costa molt menjar i mig inconscientment maprimo. Durant tot aquest temps ho intento dissimular, aixo vol dir que els pares de moment no saben re de aixo, llavors passats uns dies, torno al meu estat d’ànim normal, on la gana torna a apreixer, tot i que no molt per que em costa menjar, crec que puc començar a tenir anorèxia, i em preocupa la meva forma i el meu pes, tot i que se que no hauria de ser aixi, i em sento feliç i motivada, amb moltes ganes de fer coses.
Investigant a inernet, he observat que el que em passa es molt semblant a un tlp, i potser també un principi d’anorèxia, ja us he escrit en altres consultes i m’heu dit que si que es anorèxia pero necesstaria confirmal lo altre.
També s’ha de dir que ultimament he estat una mica reflexionant sobre la vida perque m’estic plantejant si em sento realment com una noia o no, no em sento noia pero tampoc no em vec com un noi, a alguns dels meus amics els hi he dit i m’han dit que no els hi estranyava, que s’ho pensaven pero no gosaven dirmu, tot i que encara no tinc res clar.
Ultimament no estic molt be, ja que hi ha vegades que pensó que el meu cap no funciona be i que el millor per mi seria que mingressessin, ja que com he dit anteriorment crec que puc començar a tenir anorexia, em sento tot el dia com una merda, i canvio molt rapidament les meves emocions i hi ha vegades que no hi puc parar de pensar, i realmente em crec que ho necessito, tot i que no se com dirlosi als pares, ja que pensaran que estic tarada
Com es sap si una persona te tlp? Com ho puc dir?
Si alguna vegada estigues molt molt deprimida que penses coses que no san de pensar que he de fer?
M’haurien de ingressar per com em sento? Referent als meus pensaments i tot ?
Com es el diagnostic per a saber si una persona té tlp o no?
Com els hi puc dir als pares que crec que començo a tenir anorèxia i que prefereixo que em portin al metge, ja que ells saben que estic molt prima i fins i tot mu diuen moltes vegades, pero sempre es queda la cosa en simplement bronques i ja esta, i a mi m’agradaria que si el veritat que estic començant en l’anòrexia, ja que fa cosa de un any i mig que em controlo i aprimo, prefereixo que em portin al metge i que mu controli ell i al mateix temps parlar de coses que em preocupen.
Com se si soc transexual? Com donar el primer pas?
Com m’asseguro?
A partir de quina edat es poden començar a prendre hormones?
Ja se que toco moltes coses diferents en aquesta consulta pero crec que son importants perque totes están una mica relacionades entre si.
Pero el que mes em preocupa es perque tinc els sentiment de que m’haurien de ingresar, i com els hi puc dir als pares tots aquests pensament que em venen al cap, el tema referent a la alimentacio i tal. I com els puc fer creure que no son fantasies, perque duranttot aquest temps els hi he estat ocultant tot aixo, bueno, me veuen deprimida i tal pero no hi donen importancia, i tinc por de que si agafo i els hi solto tot aixo se pensaran que no n’hi ha per tant.
Moltes gracies per adelantat ja que meu ajudat mes de una vegada entendrem una miqueta mes.Graciess
Estrella Dorca

Hola!
Moltíssimes gràcies per la teva confiança. Per nosaltres és una gran satisfacció veure que us podem ajudar.
Referent a la teva consulta...
• Crec que ja n'hi ha prou d'amagar-te - parla amb els teus pares i explica'ls com et sents. Si ho necessites, imprimeix aquesta consulta per ensenyar-los tot el que et preocupa i et prenguin seriosament.
• Demana què necessites - demana als teus pares que et portin al teu metge o metgessa de capçalera, demana'ls que t'agradaria veure un professional especialista en salut mental (psicòleg o psiquiatre) per poder fer una valoració àmplia de la teva situació.
• És probable que si existeix un trastorn de la conducta alimentària (anorèxia) es manifiesti amb símptomes que s'assemblen a un tlp. Espera a la valoració professional per no etiquetar-te tu mateixa.
• La transexualitat també pot ser un aspecte a valorar dins la consulta. No et precipitis i parla-ho amb la persona especialista. Així et podrà orientar sobre el trànsit (si és el que vols) i tots els passos previs per millorar el teu benestar.
• Deixa de tapar el teu malestar - Manifesta'l i ensenya'l a les persones del teu voltant. Així els serà més fàcil detectar que no estàs bé i possiblement t'ajudaran més fàcilment i amb més rapidesa.
Si ho necessites, escriu-nos tantes vegades com vulguis. Nosaltres tenim la limitació de la distància virtual (la pantalla), però tot i així ens agradaria tenir notícies teves sobre la teva evolució.
El primer pas és demanar ajuda a la teva família. No tinguis por, sigues clara amb el que sents i el que necessites i veuràs com et respondran positivament ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico