Que he de fer
M'agrada un noi, des de fa temps jo devia tenir 15 anys, aquest noi, jo pensava que li agradava, aleshores va començar a estar amb una noia, jo pensava que ella hem cauria malament però quan la vaig coneixer em va caure molt be i a dia d'avui tot i que ells varen tallar ens continuem duent bé, aquest noi és amic meu i l'any passat durant una festa ens vam liar, vam estar la nit parlant i finalment varem dormir plegats aquella nit, només dormir, el dia següent va ser com si res hagués passat, tan amics com abans, no obstant per jo va significar alguna cosa i vaig estar fins Abril d'aquest any pillada d'ell, aleshores va apareixer un altre al.lot, més gran que jo, i no precisament de molt bona fama, a una festa ens vam liar i a dia d'avui ens duim bé som una espècie d'amics, ell en certa manera m'ha ajudat a oblidar-me del primer. Aquest estiu però amb el primer noi va tornar a passar, ens tornarem liar ii ell va intentar alguna cosa més a lo que jo vaig reaccionar i vaig dir que no per la meva amiga, la seva ex. Però ara ho penso i trobo que penso massa amb l'altra gent i molt poc amb jo mateixa, i no se que he de fer, si oblidar-me del primer o seguir de tant en quan amb ell o decantar-me pel segon, és cert que "un clavo saca a otro clavo" però no vull fer mal a ningú i sento que m'estic ficant a un merder impressionant.
Estrella Dorca

Hola!
Llegint la teva consulta em venen al cap dues coses:
• La teva preocupació per com se sentiran els altres
• La teva dificultat en prendre una decisió.
Tinc la sensació que et deixes portar pels altres, que no decideixes fermament el que vols, sinó que "acceptes" el que apareix. És a dir, acceptes quan el noi 1 apareix quan ELL vol i no quan tu vols; i acceptes que el noi 2 vingui amb tu quan ell vol.
Crec que estaria bé que et prenguessis un temps per parar i mirar què és el que necessites, quina persona vols al costat i quines característiques hauria de tenir. Regala'ts uns mesos per centrar-te en tu mateixa i descobrir els teus valors i els teus projectes. Una vegada et coneguis millor, et serà més fàcil decidir quina persona s'ajusta al teu estil de vida i quina no ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico