No entenc als nois
Hola, desde mes o menys l'any passat pel segon trimestre m'agrada un noi de la meva classe, la cosa es que noto q em mira, ens caiem molt be tot i que no som amics i tal...
Molts cops quan obro la taquilla, sento q li diuen: mira la teva novia nsq... o per exemple, a una portada d'un llibre sortia una parella 'liant-se' i un amic seu q tmb ens portem nosaltres (tenim com la mateixa relació d'amistat, que amb el q magrada) em diu: mira tu i el ****. Sempre quan parlem em diu tothom q faig un riure de coqueteig o algo; les meves amigues veuen les senyals, i noto q em mira a classe, (em separa d'ell una persona).
La cosa esque sembla com molt obviament q ens agradem pro no.se si es lu mateix de l'any passat ns, prq no som capaços de dir-nos el que sentim? Que he de fer?
De vegades (i casi mai) no entenc el pensament de les altre persones, ns com dir-ho
Moltissimes gracies per tot el que feu, meu ajudat molt, espero q entengueu el que us vui explicar...
Estrella Dorca

Hola!
Crec que tots dos teniu els nervis i els dubtes habituals quan t'agrada una persona. Pel que expliques sembla que ell també sent aquesta curiositat per tu, així que potser el que falta és fer el pas a PARLAR!
Intenta iniciar conversa amb ell i trobar algunes estones on estigueu a soles i mica en mica pogueu vèncer aquesta vergonya que sentiu ara. Sé que és difícil, però l'única manera d'iniciar una relació és començar amb una conversa, no creus?
Així que, agafa aire i el dia que et sentis valenta, comença a parlar amb ell! A veure com reacciona... ;)
I després ja anireu veient quins passos caldrà fer, no t'atabalis amb això. El primer és tenir converses a soles l'un amb l'altre.
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico