Relacio de 3??
Per on començar... jo tenia un millor amic a la clase i sempre estavem molt carinyosos, tothom deia que acabariem junts. Jo no sentia res per ell (em semblava feo) i m’estava liant amb un altre tio. Amb els mesos ell va començar a sortir amb una noia pero ami em deia que sosament la volia per fo****. El cas, a fin de curs vam estar mes junts que mai i la seva novia estava molt celosa i picada amb mi. Cada vegada erem mes carinyosos nosaltres dos, ens donavem la ma i tot pero jo no sabia el que sentia. Al sopar de 3 de la eso vam fer botellon i ell anava borratxo i no parava d’agafarme la ma, mirarme la boca, ballar amb mi i va intentar ferme un peto... abans de marxar ens vam donar un peto pero rapid. Jo vaig rallarme pk no sabia el q sentia i al dia seguent ell em va parlar i va confessar que sentia alguna cosa per mi des de que feia temps.. encara que tenia novia. Vam començar a parlar molt i al final (jo no li vaig dir) va deixar a la seva novia k portaven casi un any per mi. Aqui va començar el follon, va ser un mentider porque ami em va dir que l’havia oblidat pero ells dos es seguient parlant i tontejant.. vam estar unes setmanes be pero ella li deia de quedar i es trucaven i jo em vaig cansar i el vaig deixar. Despres de deixarlo com no va tornar amb la seva ex pero dies despres em parlava a mi porque em trobava a faltar i deia k a la k realment estimava era a mi... li vaig donar una segona oportunitat pero res canviava, ells dos continuaven parlantse. Quan vaig anar a londres una setmana de vacances em va deixar per whatsapp pk deia que no podia continuar i k tenia sentiments per l’altra noia. I aixi ha sigut tot l’estiu... cada setmana es liava amb una i encara aixi jo li he perdonat. M’he arrastrat per ell i ara no em vol ni parlar pero estic enamorada i sem va dificil olvidarlo pk quan estava amb ell em feia feliç i ha sigut el meu primer amor. K puc fer??????? No el vull perdre pk a part de ser un capullo ha sigut molt bon amic abans de aquesta relacio
Estrella Dorca

Hola!
Ostres! quina muntanya russa de sentiments, no?
Tinc la sensació que t'has passat l'estiu pendent del què feia ell sense tenir en compte el que realment necessitaves tu.
És força comú que una relació d'amistat acabi convertint-se en una història d'amor (almenys per un dels dos bàndols), ja que augmenta la confiança, la seguretat, la comoditat i la intimitat amb aquesta persona i això et fa sentir molt bé. També et diré que el fet que una persona sigui bona amiga no implica que serà una bona parella. Tinc la sensació que aquest noi està dubtant entre les dues i que, per evitar prendre partit, us dona missatges contradictoris a totes dues i així allargar aquesta relació amb dues persones sense comprometre's amb cap.
Crec que aquí has de prendre una decisió:
• Vols estar amb una persona que no sap reconèixer els seus sentiments?
• Vols estar amb una persona que no és honesta amb tu per explicar-te com se sent realment?
• Vols estar amb una persona que no sap reconèixer el patiment que t'està causant?
• Vols estar amb una persona que no aposta totalment per la vostra relació?
A vegades hi ha decisions que fan mal, però serveixen per millorar el nostre benestar. Valora bé què t'aporta ell com a parella i si realment val la pena ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico