Reglaaaa🤷‍♀️
M’ha vingut la regla i tinc preguntes
quan dura?? esq tinc una aplicasio i em diu dos cops al mes😧😧
es normal q despres de tenirla mol forta, em surti un flux mol marro??
es dolen fer servir la copa mestrual?
merciii
Mariona Busto

Hola Anonim44!
Doncs la regla pot durar de 2 a 8 dies. Com és el primer cop que et ve, hauràs d'anar veient quants dies et dura a tu.
Durant els primers anys de la regla és força freqüent que els cicles siguin irregulars. Un cicle dura entre 21 i 35 dies, la mitjana se situa als 28 dies comptant des del primer dia que t'ha vingut la regla fins al primer dia que et torna a venir la següent. Tot i així en cicles irregulars aquestes dades poden variar.
Segurament l'aplicació que fas servir no té encara dades per poder calcular bé quan t'ha de venir la següent regla, veuràs que de mica en mica que vagis anotat les noves regles que et vinguin podrà calcular-ho molt millor.
Aquest flux marró sol aparèixer els últims dies de la regla, quan aquesta ja s'està acabant. És completament normal!
Fer servir la copa menstrual no és dolent! És una opció molt bona! És un mètode més dels que disposem per utilitzar durant els dies de regla.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat