Confusa
Bones, la meva consulta es que fara uns mesos vaig coneixer a un noi i som amics i això, i fa poc hem va dir que estava enamorat de mi i que m'estimava. Hem va demar si volia sortir amb ell, i li vaig dir que m'ho havia de pensar, pq era molt d'hora. El cas es que l'altre dia quan vaig quedar amb ell, va venir acompanyat d'un amic i hem va caure molt be i tal, i (hem vaig enamorar d'ell). Que hauria de fer jo ara? Dir-li al meu amic que no vull tenir res amb ell, pq m'agrada una altre persona, parlar i dir-li al amic que m'agrada ell... Que faig? Estic molt confosa, pq el meu amic no m'agrada i vol tenir algo amb mii, per a mi el que m'agrada es el seu amic.
AJUUUDEUMEEE NOO SEE QUEEE FERRR
Mariona Busto

Hola Rubia de bote!
Si no sents res per ell, i només el veus com un amic, millor que siguis sincera i li diguis que no sents el mateix que ell. Segurament li sàpiga greu, però és millor ser sincera perquè si no estarem jugant amb els sentiments d'una altra persona i això fa molt mal.
Pel que fa a l'amic d'aquest noi, sembla que t'has enamorat d'ell. Potser, per no precipitar-se, ja que l'acabes de conèixer, dóna't una mica més de temps per conèixer-lo millor i veure si realment els teus sentiments segueixen sent els mateixos. A partir d'aquí, tu decideixes si tens ganes de fer un pas més i dir-li el que sents per ell ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat