Li molo o suda de mi?
fa molt que parlo amb una noia, desde principis de juliol. un dia la vaig veure a la platja i feia 2 dies q no parlavem i aquella mateixa nit vam fer allo tipic de preguntes i els 2 vam dir q ens trobavem molt monos l'un a l'altre. vam estar parlant i tal fins que vam dir de quedar,pero a finals de juliol ella se n'anava 1 mes al seu poble. total que no vam poder quedar. una mica abans de que tornés vam deixar de parlar, i a principis de setembre ns com vam tornar a parlar, i alfinal vam quedar la setmana pasada. jo m'hagues llançat, pero esque no vam tenir temps perque la seva mare la va trucar (era veritat ho vaig mirar per saber si volia pirarse o era enserio). total que haviem estat parlant a un bar quasi 2 hores, i quan ens anavem a anar (jo em llançaria) es quan la va trucar sa mare. em va dir que l'acompanyes, pero jo m'havia danar cap a laltre costat aixi que no la vaig acompanyar
em vaig recolzar a un bacn per despedirnos i vaig pensar de llançarme, pero no vaig tenir ous. vam dir de quedar un altre dia encara q es dificil ara trobar dies, pero desde que vam quedar seguim parlant pero molt poc al dia i mes borde. creus que vol algo? passa ja? que li podria dir per saber si vol algo sense sonar directe? graciesss <3
Mariona Busto

Hola guillem!
Nosaltres no podem saber què sent, però tot sembla apuntar que els dos teníeu interès per conèixer-vos una mica més.
Pots preguntar-li si tot està bé, que la notes un pèl distant, a veure què et respon. També pots provar de llançar-li alguna indirecta o inclús tornar a "jugar" a les preguntes, a veure si torneu a parlar dels vostres sentiments amb l'excusa del joc. Podries proposar-li de tornar-vos a veure, mostrar el teu interès i ganes per seguir coneixent-la i de veure-la en persona novament. Amb tot això podràs anar tenint pistes que potser t'ajuden a aclarir-te una mica més, però recorda que l'única manera que tenim per saber què sent una persona és preguntant-li directament.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança Guillem!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat