MaStUrBaCiÓ femenina 🤤😏🤐
El cas És que jo em masturbo molt sovint a través del clitoris. Sempre que ho he fet he arribat un moment on perdia el control de tot però sentia que havia de parar. Crec que això és que arribat a l'orgasme (tot i que no he fet cap crit ni res) però en aquell moment de plaer he de parar i no se perquè, llavors intento continuar masturbar-me però no puc. Com podria millorar?? O això ja és normal?? Em podríeu dir maneres d'estimulació del clitoris?
Tinc 13 anys i no m'he liat ni he tingut cap relació ni tampoc nòvio.
Gracies per el que feu ❤️
Cristina Albó

Hola Lletereta,
És
normal que no sàpigues com masturbar-te, encara es parla poc de
masturbació femenina, i quan se'n parla, es parla de "dits",
terminologia que sovint fa que les noies confonem.
Et penjarem un vídeo que van fer unes estudiants d'infermeria amb una maqueta on ensenyen diferents formes de masturbació femenina:
També t'adjuntem dues imatges, una dels genitals femenins i al costat una altre del clítoris.
Per a investigar una mica, podries mirar-te amb un mirall i ubicar totes les zones dels genitals, coneix-te i descobreix-te, veuràs que, a poc a poc, aniràs coneixent com funciona el teu cos i el teu plaer.
(Foto de https://adolescents.naciodigital.cat/consultori/ampliacio/
Aparato_genital_femenino
)
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga de l'Iesp - Consulta Jove
@Helenangelpsico
https://adolescents.naciodigital.cat/consultori/ampliacio/