El meu cos vist per mi
Hola bon dia, tenia uns dubtes, jaque jo no em veig ni atractiva ni guapa ni prima, però l’altra gent diu que sóc guapa i que tinc un “cuerpazo”(crec que menteixen basicament..).
El que volia saber és el següent;
Com puc arribar a sentir-me bé amb mi mateixa? Aprimant?
Si és així, com puc aprimar? Es que ja faig ejercici i porto una vida més o menys saludable.
Estic en el pes correcte?(perque vist per mi estic “no prima”) medeixo 159cm i peso 46kgs(més o menys).
Moltíssimes gràcies.
Laia Reventós

Hola!
Per sentir-te bé amb tu mateixa, el primer que has de fer és acceptar-te a tu mateixa tal i com ets i acceptant-te amb els teus defectes. Per molt que t'aprimis, no t'acabaràs sentint bé amb tu mateixa si no fas un treball d'autoacceptació i autoestima. Abans has d'estimar-te a tu mateixa en l'interior.
Portar un estil de vida saludable i equilibrada és bàsic també per a tenir una bona autoestima. Això vol dir menjar de tot de forma equilibrada (moltes verdures i fruites i deixar de banda la brioixeria i els fregits en el dia a dia) i fer activitat física diària.
Pel pes i alçada que indiques, estàs en un pes correcte i estàs prima. Per tant, no t'obssessionis amb el teu físic. Intenta acceptar-lo i deixa de banda les comparacions i les autoexigències.
Espero haver-te ajudat,
Laia Raventós,
Psicòloga.