Whatsapp vigilat per la meva mare
Hola, la meva mare m'agafa el mobil i em diu que se'l obri però jo no vull que remeni el meu whatsapp perque vull privacitat. pero ja li dic que no vull que ho miri i no em fa cas. que faig?
merci i adeu
Estrella Dorca

Hola anònima,
Tinc la sensació que la teva mare està patint molt amb el tema de les xarxes socials i l'ús del telèfon mòbil. També tinc la sensació que la teva mare potser creu que no ets sincera amb ella i que li amagues alguna cosa.
Potser seria bona idea que en parlessiu i li demanis què és el que li fa por o què és el que la fa patir. Potser podeu arribar a algun tipus de pacte (de l'estil: mirar el mòbil un cop a la setmana). O buscar una estona al dia per parlar a soles vosaltres dues on tu puguis explicar-li el que t'ha passat a classe i amb les amigues, de manera que ella senti que confies en ella i que li demanes ajuda i consell.
Entenc perfectament la teva necessitat de privacitat, però també et dic una cosa: com més intentis amagar-te o evitar el seu repàs diari, més sensació tindrà ella que li amagues alguna cosa.
Així que siguis estratègica i ensenya-li sense oposar resistència, veuràs que aviat deixarà de fer-ho tan sovint ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico