M'hauria d'importar?
Bona tarde!
Fa 3 anys vaig començar a parlar a un noi dos anys més gran que jo i fins a una festa no m'havia agradat mai. La seva personalitat m'encanta però potser em direu superficial però es que es molt lleig. A l'institut tothom el coneix, fa 1r de bat, i precisament el coneixen perquè quan era un poc més petit era molt "patós". A ell sé que li agrado i jo quan estic en ell és inexplicable...estic super a gust però clar això de que no ens importa el que diguen els altres no es veritat, perquè si que ens importa. D'aquí poc hi ha una festa i estiré amb ell..i sé que se'm llençarà. Que hauria de fer? Si m'agrada, m'agrada i punt? O si no m'agrada el físic m'ho hauria de plantejar un altre cop?
Moltes gràcies :))
InterPersonal

Hola!!
està molt bé que siguis tan sincera, tens tota la raó del món quan dius que el que opina la gent ens influeix, és cert. Però a tu, tot i això t'agrada un noi lleig... què hi farem! A vegades, la percepció que tenim de la gent canvia quan els coneixem més profundament i algú a qui potser trobàvem lleig passa a ser la persona més atractiva del món! Per tant, el meu consell és que facis el que el teu cor et mani i que no deixis que els prejudicis et frenin! El que passi més enllà és un misteri, i sigui el que sigui tindràs temps de solucionar-ho en el seu moment no abans d'hora.
Molta sort!
Marina Marull, psicòloga a InterPersonal Vic, www.interpersonal.cat