Em fa moltissim mal
Hola, tinc 16 anys i penso que mai podre perdre la virginitat. Tinc nòvio i ja portem bastant de temps junts. Ho hem intentat de fer varies vegades però jo li haig de dir que pari perquè em fa molt mal. L'altre dia em vaig arribar a posar a plorar davant seu perquè em continuava fent molt mal i era impossible que entrés. Jo ja no sé què fer, estic molt deprimida i em sento molt malament per ell. Sort que m'ajuda i em consola sempre però necessito ajudaaaa sisplaaau ho estic passant malameeent. =(((( És normal que em passi això?? =(
Mariona Busto

Hola aps!
El dolor que descrius pot ser degut a diferents motius... si introduïu un dit o dos, també et fa mal? És important anar a poc a poc, no anar directament a la penetració i donar temps a que el vostre cos s'exciti. Quan estem excitades la lubricació vaginal augmenta, estem més relaxades, i tot plegat facilita i ajuda a que la penetració pugui donar-se sense dolor.
A vegades aquesta associació de penetració = a dolor, provoca que "inconscientment" el nostre cos (i musculatura vaginal) es bloquegi impedint la penetració.
Per tant, us recomanem molta paciència, i que aneu a un ritme molt més lent. No us pressioneu i jugueu abans amb les mans, proveu d'introduir un dit sense dolor, després dos... de mica en mica, i sense forçar proveu si així us resulta més fàcil.
De totes maneres, si tot el que et comentem ja ho heu provat i el dolor i impossibilitat per practicar la penetració continuen, et recomanem que demanis hora amb el ginecòleg perquè pugui valorar-ho.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat