No se si li agrado
Hola soc l'oxana
Bueno ja fa temps que estic en un grup de LGTB i una noia em va obrir fa molt poc i em va dir que es volia liar-se amb mi, ahir vam quedar ( era el primer cop ) i ens vem liar el cas esque des de aixo que no me la trec del cap i ja li he dit d'alguan manera que em mola pero ella tambe m'ho ha dit i bueno som amigues amb dret , pero esque tinc ganes de parlkar amb ell de estar amb ella i de liarme am,b ella.
( parlem molt per whats tots els dies)
Que faig? Li dic a la cara que em mola?
Gracies :)
Mariona Busto

Hola Oxana!
La decisió de dir-li o no és teva. Nosaltres som partidàries del cara a cara, i si es vol parlar de sentiments, encara que el Whatsapp ens sigui d'utilitat, per trencar el gel o parlar de temes que en el cara a cara poden costar més, pensem que sempre és important poder trobar el moment per comentar-ho en persona.
És tot molt recent, potser necessites una mica més de temps per tenir més clar si vols fer el pas de dir-li que t'agrada, i tenir més clar quins són els teus sentiments cap a ella.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat