Banyes
Hola!! Necessito ajuda urgent.. porto quatre mesos amb el meu novio, i tot i que ho hem deixat divereses vegades, sempre hem acabat tornant perquè no podem l'un sense l'altre i ens estimem molt. Però l'últim cop que ho vam deixar vam estar dues setmanes solters, i en aquest temps jo vaig estar tontejant amb un noi que ja m'havia agradat just un any abans, però no va acabar passant res. Després vaig tornar amb el meu xicot, però seguia parlant amb ell cada dia. Em va proposar que el desvirgués i vaig dir-lo que si, després em vaig panedir i vaig dir-li que no, però ell va seguir insistint fins ara. Cada dia parlem i no parava de plantejarme com seria quan ho fessim i coses així, fins que vaig acabar quedant amb ell per fumar petas i a veure que passava... Vam estar junts al llit, em va posar a sobre seu i jo intentava no fer res, no volia fer- res pel meu novio, pero es va llençar i ens vam acabar liant diferents vegades.. Ara estic feta pols. Jo no volia posar-li les banyes al meu novio i va passar sense que jo volgués. Encara no he deixat de parlar amb aquest noi i no sé com fer-ho per a que em deixi, sol vull una amistat amb ell. Tampoc vull que el meu xicot se n'enteri.. Pff siusplau ajudeume, soc incapaç de tallar-ho tot amb el noi aquest degut al desig que tenia cap a ell des de temps enrere.. Agrairia algun consell. Gràcies!!:)
InterPersonal

Hola as25!
m'imagino que el que estàs passant és dur per tu però espero poder ajudar-te. A veure, primer de tot, pensa si hi ha alguna possibilitat que el teu nòvio s'enteri que has estat amb aquest altre noi. Algú que us veiés, o el que sigui. Si no hi ha cap possibilitat i tu el que vols és continuar amb el teu nòvio, intenta passar pàgina i no pensar-hi més, ja que no solucionaràs res patint tant. Jo crec, que en aquests casos la sinceritat no t'ajudaria, ja que podries acabar perdent el que tens. Com molt bé has dit tu, amb aquest altre noi hi havia una atracció que no estava resolta i un cop heu estat junts t'has adonat que amb qui vols estar és amb el teu nòvio. Doncs deixa-ho còrrer i continua la teva vida, no deixis que una petita relliscada ho espatlli tot. Aixó si, si aquest noi amb qui has estat no ho accepta pot ser que et faci la punyeta, o sigui que el millor és que parlis amb ell i li expliquis el que sents pel teu nòvio i el que vols fer, per assegurar-te que no t' axaifarà la guitarra!
Ànims!
Marina Marull, psicòloga a InterPersonal Vic, www.interpersonal.cat