més enllà
Bon dia!
Jo i el meu novio portem ja 3 mesos junts i des de fa un temps gaudim molt junts descobrint coses noves (és la primera relació de tots dos) com per exemple de les carícies, els petons i els tocaments per tot el cos. Cada cop la confiança és més i la roba fa menys falta. Quan estem junts i fins ara ens agrada, estant vestits i un a sobre de l'altre ,moure la cadera de manera que les zones més sensibles al plaer es toquin i es freguin i sigui molt agradable. Molts cops fent això, si ell no controla acaba corrent-se i és una marranada perquè taca els pantalons, però bueno aquest no és el problema. El dubte en si és, si aquesta pràctica la fem només en roba interior, pot haver-hi risc d'embaràs? O si per exemple només porta un dels dos roba interior...
Hi ha una altra consulta que volia fer. Hem estat parlant i ens agradaria avançar i provar la masturbació. Hi ha molta confiança i la relació va genial i estic segura que quan ho provem no hi haurà problema i ell m'indicarà en tot moment com fer-ho. Però em fa sentir una mica insegura, per dir-ho d'alguna manera, el fet que ell estigui operat de fimosis i per tant no tingui prepuci. He buscat molt a internet sobre el tema però no he trobat molta cosa relacionada amb com fer una "paja" a algú que li hagin fet aquesta operació. És fa com a una persona a qui no l'han operat? I la lubricació, és igual?
Moltes gràcies, els adolescents apreciem molt la vostra feina!!
Cristina Albó

Hola marieta,
Si no el semen entra en contacte amb la teva vulva i la teva vagina hi pot haver risc d'embaràs, valoreu si amb el que voleu fer, hi ha risc o no.
Pel que fa a la masturbació, el millor serà que ell t'indiqui de quina manera li agrada sentir plaer, que t'ensenyi com ho fa ell, guiant la teva mà amb la seva, per exemple. La sensibilitat de cada noi després d'una operació de fimosi és molt personal, per tant, el millor serà que ell et digui com ho sent i com li agrada. Igual que tu li hauràs d'ensenyar de quina manera t'agrada sentir plaer o estimular-te.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Wommum
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com
marieta
Moltes gràcies per respondre tan ràpid!