La meva parella ajuda!!
Holaaa!
Tinc alguns dubtes , amb la meva parella estic superbe em sento molt comoda quan estic amb ella pero es molt gelosa molt es molt. No li agrada gens que parli amb altres nois, que els saludi que no parli per whats ni res tmpoc li agrada que vagi algun llocs qe no li agradi perque es aixo? ho hem parlat pero semrpre acabem discutin
Estrella Dorca

Hola!
Sembla que la gelosia de la teva parella està afectant a la teva llibertat personal.
No és fàcil conviure amb una parella gelosa i cal parlar-ne molt i buscar punts de connexió dins la parella. Si hi ha gelosia és perquè hi ha inseguretat i pors al darrera que la persona ha de treballar. Tu no pots fer res si no vol canviar.
La teva parella et pot confiar els seus gelos, però això no implica que et prohibeixi o et qüestioni cada vegada que parles amb una altra persona. Aquí està sobrepassant i t'està afectant a tu.
Sigues sincera i parleu-ne tranquil·lament. Des de l'amor, des de la confiança, des de la connexió que teniu com a parella. Busqueu codis per donar-vos seguretat (alguna cosa que només us feu mútuament), però no deixis que la seva gelosia et redueixi el teu cercle d'amistats. D'acord?
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico