Cunnilingus
Hola bona tarda,
Porto dies preguntant-me que com és la manera óptima de fer un cunnilingus, es a dir, per on començar i com fer-ho de la manera més plenty. Tinc entès que he de buscar el clitoris que es una zona molt erògena. A part voldria saber les possibles prevencions que s'han de fer per evitar cap transmissió de malalties.
Cristina Albó

Hola Adriacc,
El millor sempre és preguntar i que t'indiqui la noia a qui li facis sexe oral, ja que la sensibilitat en els genitals femenins és molt concreta i molt intensa.
Per ajudar-te a ubicar les parts de la vulva, t'adjuntem una imatge per a que coneguis una mica més com és l'anatomia dels genitals femenins i el clítoris:
(Imatge de https://adolescents.naciodigital.cat/consultori/ampliacio/
Aparato_genital_femenino)
Pel que fa a l'estimulació, precaució amb les dents, estimular amb la llengua, pots fer moviments de dalt a baix o de baix a dalt, o moviment en cercle. I ens encanta la pregunta sobre la prevenció d'ITS, el més recomanable és que per practicar sexe oral a una noia utilitzis una banda de làtex. En pots https://youtu.be/7ht
OhJD7p1o" target="_blank">contruïr una amb un preservatiu o pots comprar-ne a la farmàcia.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com