Sexe dolorós :s
Boness!
Mentre tinc relacions sexuals amb el meu novio em fa mal a la entrada de la vagina i mes endins sento una mica de plaer i per sort casi gens de mal. A vegades posem gel que ens facilita la entrada perque hi ha hagut cops que hem hagut de parar del mal, però ara quan passa això (en comptades ocasions) posem gel lubricant a la meva vagina i em fa dits abans de penetrar i millora molt (això últim espero que li serveixi a algú com a truc).
Tant si al principi fa mal o no, al acabar-ho de fer hi ha hagut algunes vegades qe m’ha sortit una mica de sang. Però sempre al fer pipi només les primeres hores em cou bastant allà al pixar, la vagina bastant dolorida si la toco i també tinc molt dolor entre la vagina i el anus (crec que es diu perineo, i em fa mal crec que de la penetració brusca) em sembla que es la pell arran de la vagina aquella on a vegades als parts tallen per a que el bebè passi mes bé i em fa bastant mal el dia mateix i el dia después d tenir sexe (no em fa mal al caminar i al realitzar coses, però si si toco directament). Despues passats aquestes hores ja no em fa mal res.
(Cal remarcar que sols he fet sexe unes 5-10 vegades en total en un període de 2 mesos aprox. i el meu novio té un membre gran)
Que podria fer per a no tenir mal? Es normal q em passi tot això ara que fa poc que he començat a tenir relacions? I també em podríeu dir a partir de quan normalment deixa de fe mar els primers cops o si no es normal lo que em passa?
Moltes gracies!
Mariona Busto

Hola!
Fixa't que quan estem excitades, la nostra lubricació vaginal augmenta i això facilita la penetració. Moltes vegades no ens donem prou temps a que estiguem prou excitades i a que el nostre cos hagi respost a aquesta estimulació, i passem ràpidament a la penetració. Això pot fer que ens faci mal, perquè no està prou lubricada la zona i ajudant-vos amb un lubricant la cosa millora. Potser si us doneu més temps, amb la masturbació, el petting, les carícies, els petons, el sexe oral, etc. aconseguiu que la lubricació natural del teu cos augmenti i faciliti el procés.
Penseu també que quan tenim una experiència de dolor, la pròxima vegada podem estar més tenses per por a que ens torni a fer mal, i això pot dificultar la penetració i perjudicar a la lubricació també.
De totes maneres, com ja t'has iniciat en les relacions sexuals amb penetració, també et recomanem que demanis hora amb el ginecòleg per a una revisió i perquè pugui valorar aquest dolor tan intens que sents a l'entrada de la vagina i al perineu. També estaria bé que et fessis una revisió amb una fisioterapeuta especialitzada amb sòl pelvià perquè també pugui valorar la zona.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat