orgasme¿?¿?¿?¿?
Hola,
cada cop que tinc relacions amb el meu novio (només ho hem fet com una desena de cops) sento poc plaer, i quan em fa un oral no sento res. Quan començàvem a sortir, bàsicament feiem petting i sentia molt mes que ara q ja portem mes temps, no sé si és també que el meu cos s’ha acostumat a que ell em toqui...
Hi ha dies que per a la penetració hem de utilitzar gel lubricant i que em faci dits pel mal (a pesar de que lubrico bastant jo), acaba entrant bé però costa a la entrada... apenes sento plaer en tot l'acte, simplement casi res i nose com tenir orgasmes.
Jo no fingeixo, ell té un bon penis tant d’ample com de llarg però a la que noto algo de plaer no tinc la necessitat de cridar ni mostrar que sento apenes, i no entenc perquè tinc poca sensibilitat allà, cada cop menys i em preocupa encara anar a menys...
Una de les meves teories de perque no expreso el plaer es perque sóc vergonyosa i sense voler-ho no em surt, o la altra opció és que tinc el sòl pélvic poc dominat i per això no aconsegueixo orgasme (casi sempre tinc pérdues d’orina, etc...).
Noto mes plaer tocant-me sola o si em fa ell dits a la vegada que em toca, em surt un líquid (se suposa que és que em corro), si que noto un plaer que em recorre pel cos (no tinc la necessitat de cridar pero si que noto un extasis) que sento poc quan tinc relacions amb ell.
A partir d’aixo q he explicat tinc varies preocupacions i espero q em pogueu ajudar en aquests punts:
-Que podria fer per aconseguir un orgasme acompanyat d'un crit?
Nosaltres fem uns quants preliminars, sempre em corro (aquest líquid que he nomenat abans) i ell ho veu, pero havia pensat de qe ell o jo em toques el clitoris mentres ho fessim la propera vegada per arribar-hi, no sé si pot ajudar... Que puc fer?
-Pot ser que jo no distingeixi un orgasme?
En veritat el meu cos diu lo contrari; casi sempre m’acabo 'corrent' (lo dit abans) i a més em tremolen les cames, la panxa... Però jo apenes sento res... Pot ser que en tingui un i no el distingeixi?
-Amb el temps pot ser que vagi sentint mes plaer? És normal això en les persones que fa poc hem acabat de perdre la virgnitat?
- Em recomanarieu fer alguns exericis, cambiar de preservatius o utilitzar un gel especial per a potenciar un orgame i el plaer? Havia comprat el gel orgasmic de durex fa poc i no sé si serà eficaç.
Gràcies d’avançat
Mariona Busto

Hola!
Anem per parts, ens expliques les teves hipòtesis del que et deu estar passant, en primer lloc comentes que creus que no expresses el teu plaer en forma de crits perquè ets força vergonyosa, i aquesta pot ser una de les respostes, però volem dir-te que hi ha moltes maneres d'expressar el plaer i allò que sentim. Les pel·lícules i especialment el porno, ens han ensenyat que quan una parella manté relacions sexuals, la noia generalment ha de cridar i gemegar moltíssim, com si a més crits més plaer. Doncs això no és real! Hi ha tantes maneres d'expressar el plaer com dones en el món. N'hi ha que gemeguen, que criden o que es queden en silenci. Totes les formes d'expressió són vàlides. Per tant, és important que et sentis còmoda i validis la teva forma d'expressió del plaer! I si et ve de gust cridar o gemegar, fes-ho sense por, moltes persones expliquen que és un potenciador de l'excitació.
Per altra banda, ens expliques que tens el sòl pelvià "poc dominat" i que gairebé sempre tens pèrdues d'orina. Et recomanem molt que demanis hora amb una fisioterapeuta especialitzada en sòl pelvià perquè pugui fer-te una valoració i t'ajudi a solucionar aquests problemes d'incontinència que tens. A més, com "més dominat" tinguis el teu sòl pelvià, més tonificat estarà i més notaràs els teus orgasmes. Així doncs, no ho dubtis, i demana una hora de visita.
Per últim, és molt bona idea el que ens comentes d'estimular el clítoris mentre practiqueu la penetració. Moltes noies (la majoria) necessitem estimulació externa (especialment del clítoris) per arribar a l'orgasme mentre estem practicant la penetració. Així que ho podeu provar, a veure si així millora.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat