EJACU
Bones adolescents,
Per situar-vos, el meu novio que ja ha tingut bastant vida sexual i amorosa (a diferencia de mi, que ell es el meu primer novio) es corre a vegades fent coses simples (algun cop s’ha tacat i tot el pantaló una mica) com quan em toca el cul quan fa dies que no ens veiem, o quan ens liem al carrer de forma apassionada, casi sempre va calent, i també quan ell es masturba sol sempre acaba ejaculant (això últim em fa sentir malament pel que explicaré després).
A partir d’això, tinc varies preocupacions perquè quan tenim relacions crec que és tot lo contrari: Em sembla que no es corre quan tenim relacions (que són amb condó), llavors tinc varies preguntes:
• Com puc saber saber si el meu novio ha ejaculat si miro el condó? S’ejacula molt de líquid normalment quan algú es corre amb condó, quant emplenen mes o menys, fins a on, com queda el condó, s’acumula el semen a la punta?
• De quin color sol ser el semen? i el líquid preseminal?
•M’agradaria saber si es algo dolent que ell no ejaculi quan tenim sexe. Si no ho fa significa que ell no arriba al orgasme? Es dolent això?
Tampoc sé si realment sent plaer ja que porta anys fen-t’ho a pèl amb les seves exs (prenien pastilles) i em faria molta ràbia saber que tot aquest temps ell ha fingit. També em va dir que ell aguanta molt sense corre’s (però a la intro ja he explicat que a vegades fent algo simple es corre ràpid). No sé si el que influeix a no corres és el seu ‘retorn’ al condó després de tants anys, si és perquè tinc poca tècnica (sols ho hem fet poques vegades), encara que a ell se’l veu disfrutar bastant però crec que pot fingir. Quan li faig orals (sempre li faig abans de posar-li el condó) crec que si que es corre una mica, les vegades que ho hem fet amb gel de sabor no ho distingeixo be però es veu que disfruta però les vegades sense gel si que he notat com semen.
•Per últim i no menys important; és bo que ell es masturbi DESPRES DE TENIR SEXE tant davant meu com d’amagades?
He llegit a gent que això li és igual i a gent que pensa que es una falta de respecte... Es que tinc la sensació de que és com que no ha acabat de disfrutar i per això ho ha de fer sol... Això em talla molt el rollo i no sé si ho fa perquè el sexe amb mi no li satisfà, i em sent malament perquè s’estimula mirant a altres... Aquesta última pregunta em preocupa molt.
Moltes gràcies d’avançat, seguiu així.
Cristina Albó

Hola,
Gràcies per escriure'ns! Per no deixar-nos de respondre cap pregunta, les copiarem i les anirem contestant:
• Com puc saber saber si el meu novio ha ejaculat si miro el condó?
S’ejacula molt de líquid normalment quan algú es corre amb condó, quant
emplenen mes o menys, fins a on, com queda el condó, s’acumula el semen a
la punta?
Efectivament el semen queda dins el condó, i la quantitat de semen que expulsa un noi en una ejaculació és aproximadament el que cabria en una o dues culleres soperes. Dins el preservatiu seria un dit o dos de líquid.
• De quin color sol ser el semen? i el líquid preseminal?
El semen és d'un color blanquinós, però dependrà de la persona serà més transparent o més blanc. El líquid presseminal també però al ser menys quantitat i ser una forma de lubricació natural del penis, pot veure's o no.
• M’agradaria saber si es algo dolent que ell no ejaculi quan tenim sexe.
Si no ho fa significa que ell no arriba al orgasme? Es dolent això?
Tampoc sé si realment sent plaer ja que porta anys fen-t’ho a pèl amb
les seves exs (prenien pastilles) i em faria molta ràbia saber que tot
aquest temps ell ha fingit. També em va dir que ell aguanta molt sense
corre’s (però a la intro ja he explicat que a vegades fent algo simple
es corre ràpid). No sé si el que influeix a no corres és el seu ‘retorn’
al condó després de tants anys, si és perquè tinc poca tècnica (sols ho
hem fet poques vegades), encara que a ell se’l veu disfrutar bastant
però crec que pot fingir. Quan li faig orals (sempre li faig abans de
posar-li el condó) crec que si que es corre una mica, les vegades que ho
hem fet amb gel de sabor no ho distingeixo be però es veu que disfruta
però les vegades sense gel si que he notat com semen.
No és dolent que no ejaculi, de fet existeix l'ejaculació retardada, que és una disfució sexual on l'home no aconsegueix o li costa molt ejacular. No sabem si és això el que li passa a la teva parella.
El millor seria que li poguessis preguntar, que t'ensenyi de quina manera li agrada estimular-se, quina és l'estimulació que necessita per ejacular.
Pel que fa al líquid que detectes quan li fas sexe oral, possiblement no és l'ejaculació en si, ja que la quantitat de semen en l'ejaculació és més gran i ho sabries. El que possiblement notes és el líquid presseminal, aquesta lubricació natural del penis.
• Per últim i no menys important; és bo que ell es masturbi DESPRES DE TENIR SEXE tant davant meu com d’amagades?
No és ni bo ni dolent, la pregunta és: per què ho hauria de ser? per què ho ha de fer d'amagades?
És a dir, podria ensenyar-te i que l'estimulessis tu, potser ha d'anar agafar confiança per deixar-se anar del tot, potser si veu que el pots masturbar, que t'ensenya com ho fa ell i aleshores tu pots fer-li, va agafant confiança i al final si que ho aconseguirà.
De totes maneres, el millor seria que poguessis parlar amb ell, explica-li tot això que t'inquieta, la confiança és molt important i la comunicació també!
Una abraçada i gràcies per la confiança!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Wommum
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com