Orgasme i dolar de cap
Hola soc l'Oxana
Jo ja fa temps que em masturbo el cas esque hi han davegades que quan tinc un orgasme em fa un intens mal de cap diuiran't uns 5 segons mes o menys.
Que vol dir aixo? Vol dir que quant tinc un orgasme molt intensos i aixo provoca el mal de cap?
Gracies un peto :)
Cristina Albó

Hola Oxana,
Hi ha molts estudis que investiguen aquest fenònem, alguns ho relacionen amb la migranya i altres amb els nivells de desig de cada persona.
Però en el que els experts coincideixen és que hi ha una relació entre el mal de cap i l'esforç. Una de les teories diu que el mal de cap pot ser causat pels nivell d'adrenalina que inunda el cos durant una activitat intensa. I en el sexe, l'adrenalina es produeix durant la fase de l'excitació, i en el moment de l'orgasme, quan tot torna al seu estat de repòs, pot aparèixer el mal de cap.
Per tant, en principi, està tot en ordre ;)
Gràcies per la confiança!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Wommum
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com