dubte important
holaa, és normal que encara em faci mal quan tinc relacions sexuals amb gairebé totes les postures? vaig perdre la virginitat als 14 i ho vaig comentar per sobre amb la meva ginecòloga però no li va donar importància però em resulta molest no poder fer les postures que m'agradaria pel malestar
Mariona Busto

Hola whoiam!
Doncs no hauria de fer-te mal... però és important que tinguem en compte tots els factors que poden estar influint a aquest dolor, per exemple si hi ha suficient lubricació, si estàs tensa i això dificulta la penetració, si no estàs prou excitada, si la penetració dura molta estona i la zona "es seca"... Et fa mal sempre? Des del començament de la penetració o passada una estona? Si t'introdueixes un dit o dos, et fa mal?
En una consulta anterior ens comentaves que algunes de les teves parelles sexuals tardaven molta estona a arribar a l'orgasme, i no sabem si tota aquesta estona que comentaves estàveu només amb la penetració, perquè aleshores pot ser que la zona no estigui tan lubricada i et faci mal.
Si has valorat tot això que et comentem, però no identifiques que pot estar passant, et recomanem que ho consultis novament amb el ginecòleg i també amb una fisioterapeuta especialitzada en sòl pelvià perquè puguin valorar-ho.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat