Masturbació
Hola!! Primer de tot agrair-vos tot el treball que feu aquí i tot i que es el primer cop que escric algo sempre llegeixo el consultori i m’ajuda a resoldre molts dubtes!
Mhe fet dits bastants cops i no noto res, ni estimulant el clitoris ni introduint els dits pero a la meva piscina hi ha un xorro d’aigua i bueno el xorro si que em dona moltgustillo jajajajaj
Ns si es normal, em podrieu donar algun consell o un perque em passa aixo?🤔
Mersii!!
Cristina Albó

Hola Anonima,
Moltes gràcies per les teves paraules, per llegir-nos i benvinguda a fer la primera consulta :) !
La masturbació és la forma que tenim de conèixer com reacciona el nostre cos davant l'estimulació sexual, aprendre i conèixer de quina manera ens agrada i de quina manera sentim plaer.
Però a part de l'estimulació física és important l'estimulació mental. És a dir, les nostres fantasies, centrar-te en què sents, què imagines, ... mentre t'estimules. Un altre punt a tenir en compte és que puguis gaudir del moment, no només per aconseguir l'orgasme sinó amb l'objectiu de conèixer-te ;)
T'adjuntem un vídeo que potser et pot ser d'utilitat:
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Wommum
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com