Lio
Holaa ,
Primer de tot moltíssimes gràcies pel vostre treball ja que ens ajudeu molt a tots els adolescents catalans.
La meva consulta és perquè sóc una noia de 14 anys i encara no m’he liat i tinc varis dubtes..
1- On puc posar les mans? És a dir , a quina part del cos? Les vaig movent ?
2- On posen els nois normalment les mans?
3- Què s’ha de fer amb la llengua? Quins movimients de llengua hi ha?
Se que pot semblar una mica penosa la consulta però moltíssimes gràcies per llegir-la i contestar-me.
Mariona Busto

Hola Aidetaa!
Moltes gràcies pels teus comentaris, ens alegra llegir que el Consultori i les respostes que us donem us són d'utilitat :)
Res de consulta penosa, segur que molts adolescents tenen els mateixos dubtes!
1- On puc posar les mans? És a dir , a quina part del cos? Les vaig movent ? Doncs no hi ha un lloc concret on s'hagin de posar, has de buscar una postura en la qual tots dos estigueu còmodes. Normalment se solen posar a la cintura, l'esquena, per sobre de les espatlles o el cul. Veuràs que com menys pendent estiguis de les mans, aquestes s'aniran col·locant soles i t'aniràs deixant anar. És important que les posis allà on tu i l'altra persona us sentiu a gust.
2- On posen els nois normalment les mans? Doncs igual que les noies, poden posar-les a la cintura, l'esquena o per sobre les espatlles. També poden posar-se sobre el cul (com et dèiem, tu també ho pots fer), però per arribar a aquí hi ha d'haver confiança i tots dos ho heu de voler i us heu de sentir còmodes.
3- Què s’ha de fer amb la llengua? Quins movimients de llengua hi ha? Deixar-se anar és el millor, veuràs que el petó va fluint i vas sabent on has de posar les mans i com has de moure la llengua. Per començar millor anar a poc a poc, no ser molt invasiva amb la llengua i anar fent com un ball amb la llengua de l'altra persona. De mica en mica, anireu trobant entre tots dos com us agrada fer petons.
Esperem haver respost als teus dubtes. Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat