parestesia (asustada)
Hola bones, bé no se si aquesta consulta encaixa correctament en aquest apartat pero esque estic una mica asustada per que desde fa un temps que algunes nits em desperto i tinc alguna part del cos adormida (en aquest cas el peu). pero no noto aquell tipic formigueig, no, simplement no mel noto, quan em va passar la primera vegada vaig intentar tocarme el peu que tenia adormit amb l'altre peu, pero no el vaig notar era com si toques qualsevol altre objecte i em vaig asustar, pero al cap dels 2 minuts o aixi s'em va passar i ja mel vaig tornar a notar. uns quants dies després em va tornar a passar però amb l'altre peu i aquesta nit passada m'ha passat amb la mà dreta. no sé si es normal, he buscat per internet i he vist que potser passa perque potser tens alguna enfermetat pero jo estic bé i no he notat res més. Per qué creieu que em pot passar? Si us plau responeu-me. moltes gracies.
Alba Garcia

Hola guapa,
Entenc el que ens expliques i deu ser molt angoixant.
La veritat es que per poder saber què et passa, el millor és que ho consultis al teu metge de capçalera. Pot ser un tema de sistema nerviós, un tema de circulació... i el millor es que et mirin això que et passa.
Després de que et passi, se't va despertant a poc a poc? I després tens sensació de formigueig? Has observat si estaves en alguna posició corporal concreta? Per exemple amb les mans a dalt del cap...?
Intenta tenir tota la informació que puguis per quan vagis al metge poder-li explicar amb detalls.
Em sap greu no poder-te ajudar com m'agradaria!
Una abraçada!
Alba Garcia
Psicòloga