Pell del peenis!
Hola adolescents
Quan tinc el penis en erecio puc baixar i pujar la pell sense cap problema no em fa gens de mal pero no sem queda el gland al descobert em puja la pell. Alhora de ficam el preservatiu em baixa la pell pero quan el tinc ficat em comença a pujar la pell. Com es aixo?
Cristina Albó

Hola Mariiiaaa,
El millor seria que un metge valorés si hi ha algun grau de fimosi.
Quan el penis està en ereció la pell ha poder retirar-se i deixar el
gland al descobert, si la pell no es retira amb facilitat, si genera
dolor, molèstia, etc... el millor és consultar-ho amb un metge.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Wommum
@Helenangelpsico
https://adolescents.naciodigital.cat/consultori/ampliacio/
"); editableText.val(divHtml); $("#txtMiss_"+capa).html(editableText); $("#ta_"+capa).summernote(); if (capa=="1") { var divHtml2 = $("#titMiss_"+capa).html(); var editableText2 = $(""); editableText2.val(divHtml2); $("#titMiss_"+capa).html(editableText2); } $("#editamissatge_"+capa).hide(); $("#validamissatge_"+capa).hide(); $("#desamissatge_"+capa).show(); } function desaMissatgeConsultori(capa) { var divHtml=$("#txtMiss_"+capa); var editableText=$("#ta_"+capa).val(); var editableText2=""; divHtml.html(editableText); if (capa=="1") { var divHtml2=$("#titMiss_"+capa); editableText2=$("#it_"+capa).val(); divHtml2.html(editableText2); } $("#editamissatge_"+capa).show(); $("#validamissatge_"+capa).show(); $("#desamissatge_"+capa).hide(); var idpost=$("#idPost_"+capa).val(); $.ajax({ type: "POST", url: "https://www.adolescents.cat/ajax.php", data: { accio: "consultoriedita", id: idpost, titol: editableText2, text: editableText }, success: function( msg ) { alert( msg ); } }); } function validaMissatgeConsultori(capa) { var idpost=$("#idPost_"+capa).val(); $.ajax({ type: "POST", url: "https://www.adolescents.cat/ajax.php", data: { accio: "consultorivalida", id: idpost }, success: function( msg ) { if (msg=="OK1") { var msgPosa="Missatge validat correctament"; $("#validamissatge_"+capa+" a").html("Desvalida'l"); } else if (msg=="OK0") { var msgPosa="Missatge desvalidat correctament"; $("#validamissatge_"+capa+" a").html("Valida'l"); } else if (msg=="KO") { var msgPosa="Hi ha hagut un error, torna-ho a intentar"; } alert( msgPosa ); } }); } function responMissatgeConsultori(id) { var missatge=$("#respostaConsultori").val(); if (missatge.length>0) { $.ajax({ type: "POST", url: "https://www.adolescents.cat/ajax.php", data: { accio: "consultorirespon", id: id,text: $("#respostaConsultori").val() }, success: function( msg ) { if (msg>0) { imsg++; var html="
"; html+="
"; html+="\""+$("#fotopropiaconsultori").attr("alt")+"\"
"; html+="
"+$("#nompropiconsultori").html()+"
"; html+=$("#anypropiconsultori").html()+"
"; html+="
"+$("#respostaConsultori").val()+"
"; html+="
"; $("#respondreconsultorilogat").before(html); $("#respostaConsultori").val(""); alert("La resposta s'ha publicat correctament. Tothom la podrà veure quan el moderador la validi."); } else { alert("No s'ha pogut publicar la resposta. Torna-ho a provar."+msg); } } }); } else { alert("Cal que indiquis algun text de resposta"); } } function posadiesmin() { var valor=$("#diesmin").val(); if (valor<0) { $("#diesminpers").removeClass("hidden"); } else { $("#diesminpers").addClass("hidden"); } }