Masturbació femenina
Holaa🙋
L'altre dia em vaig voler masturbar per primer cop i això quan hi vaig anar a posar-hi un dit era com si alguna cosa obstruieix el forat, per molt que ho intentés no podia fer-lo entrar de ninguna manera i doncs no sé me asustat una mica pq no sé si es normal o no. Em corre un poc de pressa perquè d'aquí unea semanes he quedat amb un noi i tinc por que no li entrin, això si que eria un moment "tierra tragame". Moltes grácies, espero la resposta❤
Cristina Albó

Hola . ,
És
normal que no sàpigues com masturbar-te, encara es parla poc de
masturbació femenina, i quan se'n parla, es parla de "dits",
terminologia que sovint fa que les noies confonem.
Et penjarem un vídeo que van fer unes estudiants d'infermeria amb una maqueta on ensenyen diferents formes de masturbació femenina:
També t'adjuntem dues imatges, una dels genitals femenins i al costat una altre del clítoris.
Per a investigar una mica, podries mirar-te amb un mirall i ubicar totes les zones dels genitals, coneix-te i descobreix-te, veuràs que, a poc a poc, aniràs coneixent com funciona el teu cos i el teu plaer.
(Foto de https://adolescents.naciodigital.cat/consultori/ampliacio/
Aparato_genital_femenino)
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga de l'Iesp - Consulta Jove
@Helenangelpsico
https://adolescents.naciodigital.cat/consultori/ampliacio/