no m’agraden les meves parts!
hola!
tinc els llavis interns sobresortits, un es bastant més llarg que l’altre i tot i qué no hem molesta, no m’agrada com queda i fisicament intento amagar el mes llarg apretant-lo en dins però sempre acaba sortint, ara tinc parella i tot i que m’ha fet sexe oral hem fa cosa que no li agradi esteticament
Laia Reventós

Hola Sara!
Has de saber que cadascú té un físic únic i diferent que el fa especial. Has de poder acceptar el teu cos tal i com és. Has de ser tu qui accepti el teu cos abans de demanar una acceptació per part dels altres.
Així doncs, t'animo a que parlis amb la teva parella sobre aquesta preocupació que està prenent tanta importància. No t'avergonyeixis del teu físic! Si no li agrada és problema seu, t'hauria d'acceptar tal i com ets. De totes maneres, al ser una preocupació teva, segurament ell no li hagi donat gaires voltes. No t'hi capfiquis. Normalitza i accepta el teu cos. T'has d'estimar sense estar pendent del que pensaran els altres!
Si vols sortir de dubtes i creus que et treuràs un pes de sobre, parla-ho amb ell. Lo millor és tenir una bona comunicació amb la parella i la gent s'entén parlant!
Segur que si t'estima per com tu ets, no li donarà gaire importància.
Espero haver-te ajudat guapa!
Laia Raventós,
Psicòloga