masturbació femenina / primera vegada
Hola!
Fa temps que intento arribar al orgasme estimulant el clitoris, ja que es la forma que més plaer hem don, però mai he arribat, la meva parella hem va masturbar i hem va donar més plaer que quan estava sola, vaig sentir una sensació diferent i vaig tremolar bastant, no estic segura de que fós un orgasme, ahir vam tornar-ho a intentar pero amb la calçeta i no vaig arribar-hi. Algun consell per arribar amb més facilitat? Per altre banda, ahir estavém al sofa, i hem vaig sentar sobre seu, amb les cames obertes i mirant cap a ell, hem vaig començar a moure ell m’agafava i hem pujava i baixava crec que hi hagués estat un rato més hagués pugut arribar. Sóc verge i ell no, m’agradaria fer-ho però no acabo de estar molt segura ja que només fa 1 més que el coneixo però ens agradem
Mariona Busto

Hola SARA!
Doncs només tu pots saber si has arribat a l'orgasme o no, però pel que ens expliques si no hi vas arribar, segurament vas estar a punt. L'estimulació del clítoris i els seus voltants, sol ser la preferència i la manera que tenim les noies per aconseguir arribar a l'orgasme. Fixa't però que no és suficient en estimular-lo, cal que estiguem connectades i centrades en allò que estem fent. El cervell és el gran òrgan sexual que tenim i tenir pensaments eròtics, que potenciïn l'excitació ajuden a que el cos i el cap es deixin anar i sigui més probable que l'orgasme es doni. Sovint com més pendents estem de l'orgasme, menys arriba. Així que de mica en mica Sara, intenta centrar-te en les sensacions i el plaer que vas experimentant.
Si encara no tens clar si vols fer-ho, dóna't una mica més de temps per tenir-ho clar i estar segura del que vols fer. No hi ha pressa!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança Sara!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat