menjaaaar!!!!
hoola!!!!! Em vull aprimar i no se com ferho ja que no tinc força de voluntat. No menjo pas malament però esque de vegades tinc atacs d'ansietat i puc arribar a menjar tot el que trobo a l'armari i posarme 700 calories i a sobre a la nit. Peso 60 , 59 i medeixo 1,65 més o menys. Em direu que estic be de cos i tot pero jo no em sento be, si no no estaria fent aquesta consulta. molts cops m'han dit gorda i això vulguis o no fa baixar molt l'autoestima.
Laia Reventós

Hola Maria!
Efectivament, estàs en un pes normal segons les mesures que ens has proporcionat. Qui et digui el contrari, no és cert i sap que t'afectarà el comentari. Així que o et deixis influir per aquests comentaris negatius.
Ara bé, si et vols portar un estil de vida saludable amb una estructura d'àpats sense atacs d'angoixa per la nit que et fan arrasar amb tota la cuina, et recomanaria que visitessis a un nutricionista especialista. T'ajudarà a establir uns patrons regulars dels àpats. Ara bé, no necessites una dieta, sinó un acompanyament en la quantitat d'aliments que necessita el teu cos, algú que et faci una educació nutricional i t'indiqui opcions alternatives davant d'atacs d'angoixa que evitin fer un afartament i t'ajudi a controlar-ho. Comenta-li la teva dificultat per tenir força de voluntat i ell t'ajudarà a trobar diferents alternatives i vies per no pensar tan en el menjar. Has d'intentar no associar l'angoixa amb el menjar. No menjar perquè estàs ansiosa, sinó perquè tens gana.
Espero haver-te ajudat guapa! i ànims!
Laia Raventós,
Psicòloga