Ajuda
Bones ahir em va venir la regla la primera regla i la veritat es que estic molt deprimida d'haver d'aguantar Aixó tota la vida casi i els problemas que poden causar a l'Insti de taques i tot la veritat es que estic fatal alguna consells o ajudes?
Se que es Algú completamente normal pro jo soc la típica noia que salta per els arbres va de nena petita salvatge per altre part tampoc l:hi e dit al meu pare nomes ho sap la meva mare jo soc una persona que la sang li FA molta cosa i Aixó d'haver de aliviar veïent sangre tot el día no es lo meu tambe volia saber si hi ha alguna pastilla que et faig deixar de tenir la regle per sempre al desembre vaig a portaventura i coincideix seguramente cuan em vindra la regla i vaig amb amics i no se com em ficarw la compresa de nit ni res perqué dormim amb una casa a forma i no hi han lavabos
Un beset
Cristina Albó

Hola fresh,
És normal sentir incertesa però hem d'entendre que la regla forma part de la nostra sexualitat! És el nostre cicle hormonal i no és dolent. La sang que veus és l'endometri que expulsem, al haver expulsat un òvul dels ovaris i no haver estat fecundat.
La regla no ens ha de limitar, si t'has de posar una compresa, te la poses, segur que a la casa on anireu quan aneu a Portaventura, tindrà un bany, porta el que necessitis en un necesser i endavant! No tinguis por! I si taques, normalitza, amb aigua i sabó la roba es neteja ;)
Una abraçada i ànims! No tinguis por, les dones hem de sentir orgull de tot el que té a veure amb la nostra feminitat i la nostra sexualitat!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Wommum
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com