Consultes
Hola soc l'Oxana i tinc algunes preguntes varies..
1ra: Jo em masturbo ja sigui amb pornografia o amb pensamennts ( en els dos casos arribbo a tindre oorgasmes) el cas esque no se si aixo es ser multiorgasmica.. explico: Quant em masturbo arruibo a l'orgasme i al cap de res ( 30 segons mes o menys) puc arribar a tindre un altre (bueno d'avegades)
Aixo se li pot dir que soc multiorgasmica o que?
2na: Bueno unes amigues fa un mes em van esnenyar a posarme un tampax el cas esque aquest mes m'ho he posat el problema esque mel vaig ficar i al cap d'una estona tenia les calçes plenes de sang i no ho entenc, ( el vaig tindre unes 2 hores mes o menys)
Perque vaig tacar?
3ra: (Bueno aquesta es mol tonta la pregunta pero la faig jaja) El cas esque vaig pixar un dia amb el tampax posat i no em va agradar molt, llavors la meva pregunta es la seguent;
Amb un tampax millor no pixar no? Millor treuese'l i posar-se un altre oi?
Bueno moltes gracies i bon estiu ulltims dies jeje
Cristina Albó

Hola Oxana!
Anem a pams:
• Jo em masturbo ja sigui amb pornografia o amb pensamennts ( en els dos
casos arribbo a tindre oorgasmes) el cas esque no se si aixo es ser
multiorgasmica.. explico: Quant em masturbo arruibo a l'orgasme i al cap
de res ( 30 segons mes o menys) puc arribar a tindre un altre (bueno
d'avegades). Aixo se li pot dir que soc multiorgasmica o que?
Efectivament, ser multiorgàsmica significa que pots tenir més d'un orgasme en una trobada sexual, però això, al contrari del que es creu, és molt freqüent, de fet, totes les dones, si l'estimulació sexual és l'adequada, poden arribar a tenir més d'un orgasme en una trobada sexual.
• Bueno unes amigues fa un mes em van esnenyar a posarme un tampax el cas
esque aquest mes m'ho he posat el problema esque mel vaig ficar i al cap
d'una estona tenia les calçes plenes de sang i no ho entenc, ( el vaig
tindre unes 2 hores mes o menys). Perque vaig tacar?
Dependrà del dia del cicle menstrual en el que estiguis, del teu flux de sagnat durant la regla, etc... que un tampó no absorbirà tota la quantitat de sang que estiguis expulsant. Pots provar la copa menstrual o tampons més amplis, però si veus que tens pèrdues i et molesta pots provar les calcetes menstruals "cocoro" o posar-te una compresa per no tacar la roba. o canviar-te el tampó més sovint.
• El cas esque vaig pixar un dia amb el tampax posat i no em va agradar molt, llavors la meva pregunta es la seguent; Amb un tampax millor no pixar no? Millor treuese'l i posar-se un altre oi?
Anar al lavabo no té perquè interferir en el tampó, però si a tu el molesta, canvia'l cada vegada que vagis al lavabo. Però en cap cas aguantis les ganes de fer pipí, podries agafar una infecció d'orina.
Moltes gràcies per escriure'ns!
Una abraçada!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Wommum
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com