Enamorat?
Hola
M’agradaria saver si estic enamorat d’una noia de la classe amb la k em faig moltíssim. Tots els de la classe em diuen que estic “pilladisim” però jo no hu se. El k si se es k matrau i m’agrada molt parlar amb ella. Em podríeu ajudar?
I si hu estic com l’hi podria dir?
Moltes gracies
Cristina Albó

Hola anònim,
Quina consulta més bonica! Gràcies per compartir els teus sentiments.
Nosaltres no et podem dir si estàs enamorat ja que és un sentiment subjectiu, és a dir, un sentiment que sents tu i que per tant, només tu pots identificar.
L'enamorament es descriu com un procés en el que passem d'un sentiment de neutralitat cap a una persona a un sentiment d'amor. Depenent de la cultura es definirà d'una manera o una altra però en general es considera que són un conjunts de sentiments i comportaments propis dels éssers humans, caracteritzat per fortes emocions associades a una atracció sexual i afectiva, intenses.
Com compartir aquests sentiments també és un tema personal. Sovint pot ajudar saber si l'altra persona té sentiments similars cap a tu. I també cal tenir present que l'altre persona pot no sentir el mateix i per tant no ser correspost.
Molta sort!
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Wommum
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com