Ajuda!!
Hola moltes gràcies pel k feu sou genials!❤
El meu dubte es que fa més de dos mesos a no hem ve la regla, no puc estar embarassada pk no he mantingut relacions sexuals però igualment estic mt preocupada, anar al ginecoleg no és una opció pk tinc molta por i vergonya danri...
Així k si sabeu el k em pot estar passant us u agrairia moltissim❤
Gràcies
Cristina Albó

Hola Curiosa,
No podem donar-te una resposta molt concreta, ja que el millor seria que anessis al ginecòleg per a que valorés si hi ha alguna cosa a nivell físic que caldria tenir en compte.
Si fa més de 3 anys que et va venir la regla per primera vegada i aquesta et venia de forma regular, s'hauria de valorar què pot estar passant. Si descartem qualsevol tema físic, és a dir, si el ginecòleg et diu que està tot bé, podria ser que la regla s'estigui desajustant per un tema alimentari, és a dir, si has patit un canvi brusc de pes o si la teva dieta ha canviat molt. També si estàs passant per un moment estressant o tens ansietat també pot ser que afecti.
Però com veus, el millor seria que consultessis al ginecòleg.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Wommum
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com