depilació pubica noia
Hi ha alguna manera de depilarse les parts intimes (tot el mont i mes alla els genitals) i també a les AIXELLES...
- sense tenir que anar a un centre o especialista (poder-ho fer jo sola)
- sense que piqui al cap de dos dies
m'estic afartant de la cuchilla, tinc una maquina depiladora (silk epil) de me mare pero nose si es pot fer servir per aixo...
Coneixeu una manera que inclogui aquests requisits? Gràciess
Laia Reventós

Hola!!
Per depilar-se el pubis el mètode més recomanable és la cera i a poder ser fer-ho en mans d'especialistes ja que ells coneixen millor el procediment que fer-nos-ho nosaltres mateixos, el qual pot ser perillós pel fet que no tenim bon camp de visió, i això ens pot fer jugar males passades i estrànguls.
Ara bé, si no consideres aquesta opció, i a sobre comentes que la gilette et cansa (tot i ser un mètode més fàcil i còmode), hi ha la opció de la crema depilatòria. no et recomanaria fer ús de la silk epil pel pubis. És una zona molt sensible i el mètode és massa agressiu i dolorós.
Finalment també hi hauria la opció del làser, tot i ser el mètode més car.
Però bé tu decideixes i al final acabaràs trobant el millor mètode que et funcioni al teu gust.
Espero haver-te ajudat.
Laia Raventós,
Psicòloga