Mi pelooooo♥
Tinc 16 anys i al juny em vaig tallar les puntes del cabell i ara estem casi al setembre i el tinc igual de con estava abans de tallarmel i no Ho entenc. Ara no sé si tallarmel abans de començar linsti o a loctubre pero esk jdodr vull k el creixi el cabell. Diga'm com ferho
I per cert, pk el creixi mes a la nit sempre Mel deixo suelto pero si en faig una cua per dormir en crrixera mes?
Laia Reventós

Hola!
Hi ha molts factors que influeixen en el fet que no et creixi el cabell:
- Podria ser que el teu cabell necessiti tallar una mica més que només les puntes i per això no acaba de créixer, ja que pot ser que tinguis les puntes obertes.
- L'estres fa caure el cabell i no deixa que creixi amb normalitat
- una mala nutrició. Portar una alimentació sana i rica en fruites i verdures és essencial per aportar tots els nutrients i vitamines necessàries per tenir un cabell sa i nutrit.
- ...I molts altres possibles factors
Si notes que el teu cabell té les puntes obertes, aleshores és convenient tallar-se 3 o 4 dits en comptes de les puntes. I durant els mesos que no te'l talles, també és important cuidar-lo. COM? fer-te mascaretes de cabell nocturnes (amb oli de coco per exemple), que el que fan és hidratar i nutrir el cabell.
Evita els secadors i les planxes, que l'únic que fan és maltractar el cabell.
Dorm sempre amb el cabell al natural, i intenta no anar-te a dormir amb el cabell mullat.
Si res d'això et funciona, podria ser que el teu cabell és molt sensible i es trenca fàcilment i això fa que no et creixi com hauria de fer-ho. Evita raspallar-te de forma brusca, ja que això afavoreix al trencament dels cabells.
Espero haver-te ajudat!
Laia Raventós,
Psicòloga.