Els mugrons
Una amiga i jo tenim un gran dubte, els nostres mugrons son com inflats menys quan tenim fred i es com que sobresurten dels pits, no sabem si es normal o es per l'adolescéncia i amb l'edat cambiarà perque no ens agraden i encara que sabem que hem d'estimar el nostre cos els mugrons son el pitjor, som les úniques amb aquest 'problema?' Gràcies!❤️
Laia Reventós

Hola Marina!
Primer de tot, hi ha infinites formes de pits, i pel que comentes tu i la teva amiga coincidiu en que teniu un forma semblant. Tot i així, com bé et dic, és comú veure que altres noies tinguin els pits diferents als nostres. Com bé dius, també podria ser que a l'estar encara en l'adolescència, els pits encara s'hagin de desenvolupar i adquirir la seva forma definitiva.
A banda d'això, el més important és acceptar el nostre cos i estimar-lo tal com és. Cadascú té els pits que té i hem de saber estimar aquesta part del nostre cos tal com és, ja que això ens fa ser únics i diferents a la resta. Us animo a tu i a la teva amiga que no us capfiqueu ni obsessioneu en la forma dels vostres pits, ja que aquests es van desenvolupant i adquirint la seva forma amb el temps. Per tant, no es tracta d'un problema.
Per acabar, us adjunto un link d'adolescents.cat que posa exemples de pits per si li voleu fer un cop d'ull i ja veure que no sereu les úniques amb la vostra forma de pits :) -->
Espero haver ajudat!
Laia Raventós,
Psicòloga