xesxesxes
Hola adolescents. Com em puc moure si estic a sobre del meu novio mentres mantinc relacions? Quins moviments i quina velocitat es recomenable? Es que una vegada ho vaig fer i va ser molt soso, s'ha de anar amunt i avall?
I una ultima cosa, com li puc fer una paja bé? Al ser noia jo no tinc ni idea de que sent, i li vaig fer fa un temps pero no tenia cara a sentir massa i se la va fer ell sol, alguna ajuda també de com li puc fer? Gràcies
Mariona Busto

Hola!
Doncs has de trobar el moviment que més us agradi a tots dos i us faci estar còmodes. Quan tu estàs a sobre, ets tu qui porta més el control, el ritme i la intensitat, per tant, pots anar buscant aquell moviment que millor s'ajusta al que t'agrada i et produeix plaer. A munt i avall recolzada sobre els teus peus és una opció, o recolzada sobre els genolls, inclinada cap a davant o si ho prefereixes cap enrere, etc. Tu tries! Pots anar provant i anar descobrint què us agrada més.
Per saber si li agrada com el masturbes el millor que pots fer és parlar-ne amb ell. Ell et pot indicar millor que ningú com li agrada, quin ritme necessita, a quina velocitat i intensitat. És completament normal que no sàpigues com s'ha de fer i per saber si li agrada, pregunta-li sense por i demana-li que t'acompanyi en els moviments per anar trobar la manera de fer-ho!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat