SEXE A LA PLATJA
Bona tarde!
Alguna consideració a tenir en compte a l’hora de tenir sexe a una platja (no dins al mar)? El condo ha de ser mes gruixut o algo?
Moltes gracies
Mariona Busto

Hola joaquin!
El condó ha de ser "normal", el que facis servir habitualment i et vagi bé. Amb el preservatiu heu de seguir les mateixes indicacions que si estiguéssiu mantenint relacions sexuals a casa: mirar data de caducitat, anar amb compte a l'obrir-lo que no es faci malbé, col·locar-lo correctament quan el penis estigui en erecció, mirar que no s'hagi trencat un cop acabat...
Heu de tenir en compte que esteu en un espai públic a l'aire lliure i us pot veure algú i que sovint la sorra és una mica incòmoda... tret d'això, la resta ja us la podeu imaginar.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat
Mariona Busto
Hola de nou joaquin!
En principi i segons indiquen algunes marques conegudes de preservatius la sal del mar no produeix cap efecte advers en els materials del preservatiu, però els productes químics de les piscines o els olis de bany sí que poden fer malbé els preservatius.
Heu de tenir en compte que amb l'aigua hi ha més risc que el preservatiu es tregui o es mogui i per tant, heu d'anar amb compte que quedi ben col·locat durant tota la relació sexual.
Pel que fa a la sorra heu de vigilar que no entri dins la vagina, ja que podria fer-vos mal o molestar-vos i podria fer malbé el preservatiu pel fregament amb les pedretes de la sorra. Per tant, podeu posar una tovallola a sota per evitar que la sorra us molesti.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat