Ditss
Hola, primer volia agrair tot el que feu per nosaltres i tinc una pregunta sobre la masturbació.
Sempre em masturbo a traves del clitoris, pero tinc ganes de introduirme els dits dins de la vagina, ho he intentat molts cops i no se cap a quina direció s'ha de anar, poso un tros de dit al forat pero no trobo cap a on he de anar.
Moltes gracies!!!
Mariona Busto

Hola Anonima9103!
Et recomanem que agafis un mirallet petit que et permeti observar els teus genitals. Troba un moment on puguis estar tranquil·la i sense interrupcions i observa amb calma la teva vulva i les seves diferents parts. Localitza l'entrada de la teva vagina (veuràs que tens dos forats més: la uretra, per on surt el pipí, i l'anus). De mica en mica, i si et ve de gust, pots anar movent el dit dins de l'entrada de la vagina per anar descobrint el camí, vigilant no fer-te mal. En funció de la postura en la qual estiguis la direcció pot variar una mica, si estàs estirada la vagina va direcció el sacre.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat