Preseminal
Hola!!! Em dic alba, y tinc un problema fara 11 dies vaig tenir relacions sexuals amb la meva parella y no teniam nidea de com posar el preservatiu aixi que el que vam fer va ser provar-ho varies vegades amb un preservatiu y una vagada vam aconseguir posar el preservatiu vam acabar tenir relacions sexuals amb el preservatiu que haviam estat varias vagades pero estic molt nerviosa perque la meva ginecologa em va dir que si posavem malament el preservatiu que el treierem y tornaram a posarlo perque podria quedar embarassada y estic molt preocupada perque no se si estic o no
Creus que podrua estar-ho?
Mariona Busto

Hola Xlbx!
És important fer servir un preservatiu nou cada vegada que teniu relacions sexuals, ja que aquests no són reutilitzables.
Entenem pel que ens expliques que vau estar intentant posar-lo diverses vegades fins que ho vàreu aconseguir i aleshores vau mantenir relacions sexuals amb el preservatiu posat, oi? No hi va haver penetració sense preservatiu, no? En principi podeu estar tranquils, però us recomanem que practiqueu abans el com posar el preservatiu, ja que requereix un aprenentatge. Recordeu posar-lo quan el penis estigui en erecció i tingueu més d'un preservatiu a l'abast per si en necessiteu un de nou.
Si veus que passen els dies i la regla no et ve quan estava previst, fes-te una prova d'embaràs per descartar-ho.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat