Platja
Últimament vaig a la platja amb la meva parella i dins del mar el màxim que hem fet han sigut dits. Volem provar de fer un pas més, necessitem un condó especial per dins de laigua? És fan malbé? Com ho podem fer? És dolent?
Mariona Busto

Hola Paulafelhorno98x!
Es poden fer servir els preservatius normals, però heu de vigilar que el preservatiu quedi ben col·locat (poseu-lo fora de l'aigua i quan el penis estigui en erecció) i no es mogui o tregui mentre manteniu relacions. Penseu que a vegades pot resultar una mica incòmode mantenir relacions sexuals a l'aigua, ja que l'aigua no ajuda a la lubricació i pot dificultar la penetració... a més al mar hi ha ones, que moltes vegades no permeten mantenir bé l'equilibri... així que preneu-vos-ho amb humor.
Tot i que la sal del mar no té afectes adversos en els preservatius, si manteniu relacions sexuals en una piscina o a la dutxa, heu de tenir en compte que algunes substàncies químiques com el clor o alguns olis de bany, podrien fer malbé el preservatiu.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat