No sé que fer
Hola, mira tinc un dubte. Farà uns quants mesos que ho vaig deixar amb el meu novio, però ara resulta que ens tornem a parlar i tal. Llavors ell vol que folléssim abans que res (cosa que no ho hem fet abans i va ser una de les causes que talléssim) que puc fer? Necesito consell
Mariona Busto

Hola Chloë!
Tu ho vols fer? Si no et sents preparada o encara no ho vols fer, ha de respectar-ho i acceptar-ho. També és important que tu et respectis els teus ritmes i que no facis res del que no et sents a gust o llesta per fer. Si no fer-ho va ser un dels motius pels quals ho vau deixar, perquè ho hauríeu de fer ara, per tornar-ho a intentar? Potser és millor que primer parleu molt i solucioneu els problemes que teníeu com a parella.
Pensa bé que és el que tu vols, el que tu necessites i aleshores sabràs que has de fer. Però recorda que un no és un no, i si l'altra persona no ho respecta, ben lluny!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança Chloë!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat