Embarassada?
Hola!
El fet es que l’altre dia estava tenint relacions sexuals amb el meu nòvio, es va trencar el condó, però ens vam adonar i vam parar. No ens vam preocupar gaire perque no s’havia corregut, i acabavem de comear, així que vam pensar que no hauria surtit ni el liquid preseminal. Pero uns dies despres em vaig adonar q justament aquell dia estava ovulant perque tinc una app que m’ho va dient. Estic molt preocupada. D’això ja fa una setmana o així, i tinc por que no em baixi la regla. Que hauría de fer? Un test d’embaras? En el cas que dones positiu que faig? Hi ha molta possibilitat que estigui embarassada?
Mariona Busto

Hola Koala!
Espera't a veure si la regla et baixa quan estava previst, si veus que no et ve, fes-te una prova d'embaràs per descartar-ho. Un cop tinguem el resultat pensem que hem de fer, d'acord? Sabem que estàs amoïnada, però calma, esperem a veure si la regla ve o no.
No podem dir-te que no hi ha risc d'embaràs, ja que el líquid preseminal pot arrossegar espermatozous i per tant hi pot haver embaràs. Les probabilitats són més baixes que si l'ejaculació s'hagués produït, però no podem dir-te que hi ha risc zero.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat