Relacions
Hola!
La meva parella i jo som verges, de moment estem tenint altres relacions sexuals sense penetració.
El cas és que ell només arriba a l'orgasme amb sexe oral, i a més triga molt, la qual cosa fa que a mi se'm cansin els músculs i no ho passi bé, no ho disfruto gens. No trobo cap posició més còmoda per mi. Sóc una persona molt però molt sexual i ho he deixat de ser precisament per això.
Ell alguna vegada s'ha frustrat perquè triga molt i jo li dic que no es preocupi per mi, que no em molesta, tot i que no sigui veritat.
No sé què podriem fer... no li vull dir perquè sinó es rallaria i no té cap culpa, i sense voler sonar brusca però jo tampoc la tinc.
Per altra banda, hem intentat fer-ho, però es posa molt nerviós i se li baixa. Fer-ho és un fet molt important per ell i té por de ferme mal perquè tinc la vagina molt estreta i em causa molèsties a l'hora d'algunes pràctiques sexuals. No sé que dir o fer per a que es tranquilitzi.
Sento que tinc la responsabilitat de tot això, tot i que en aquest aspecte el problema no és exclusivament meu... necessito la vostra ajuda.
Moltíssimes gràcies!
Cristina Albó

Hola Nunu,
És important que quan tingueu relacions sexuals, amb o sense penetració, és a dir, sexe oral, carícies, petons, masturbació, etc... ho feu perquè us ve de gust, us agrada i us ho passeu bé. Si amb el sexe oral arriba un moment que et canses, pots parar i masturbar-lo una estona, descanses, el segueixes estimulant o que t'estimuli ell a tu i després si et ve de gust segueixes amb el sexe oral, o no. Però no facis res que no et vingui de gust fer.
També valora si a part d'estimular-lo amb la boca, pots alhora estimular-l'ho amb la mà de forma simultània.
I efectivament és un tema dels dos, heu de trobar el punt on els dos us sentiu còmodes ;)
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Wommum
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com