Embaràs ??!!
Hola!! Tinc in dubte una amiga meva em va dir que hi havia una possibilitat d’embaràs si et masturbar ves malament o com amb els tampons, i just fa uns dies notava que em picava molt la vagina i em vaig masturbar molt i justament aquest mes no ma vingut la regla, a part noto Dolors abdominals, hi hauria alguna possibilitat d’estar embarassada?? Gràcies!!
Mariona Busto

Hola Martts13!
Pots estar tranquil·la perquè amb la masturbació no hi ha possibilitat d'embaràs.
Perquè pugui produir-se un embaràs hi ha d'haver penetració vaginal sense preservatiu ni cap mètode d'anticoncepció i els espermatozous han d'entrar dins de la teva vagina i fecundar l'òvul. Així doncs, i com pots deduir, si tu et masturbes, no hi ha risc d'embaràs.
Si has mantingut relacions sexuals de risc amb un noi (sense protecció) i sospites que podries estar embarassada, aleshores et recomanem que et facis una prova d'embaràs per descartar que aquesta sigui la causa del retard. Si el dolor abdominal, les picors vaginals persisteixen i la regla no ve, et recomanem que consultis amb el ginecòleg perquè pugui valorar-ho.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat