Preocupacions
Hola! Primer de tot dir que moltíssimes gràcies per la feina que feu. De debò que moltes preguntes són molt útils i més quan et sents identificat.
La meva pregunta és només per poder millorar una mica el meu cos i que si em podrieu recomanar alguns exercicis per fer específics per la panxa i les cames.
El que em passa és que molts amics diuen que tinc la panxa plana (que és el que jo vull) però realment la meva panxa no és plana. Jo em poso samarretes amples perquè quan em poso samarretes ajustades es veu tot el que tinc (a veure no és molt però jo no em sento a gust. Sobretot quan veig a altres noies de la meva edat que tenen la panxa “ideal”).
Em passa el mateix però amb les cames. Les meves cames són molt gruixudes i cada vegada que m’assento es veuen super grasses però en canvi quan camino es veuen bé.
He provat exercicis molt variats però les meves cames i la meva panxa es veuen iguals.
Em podrieu recomanar exercicis per fer ESPECÍFICS per aquestes parts del cos? Ho agrairia moltíssim perquè ja no se que fer.
Moltíssimes gràcies😘
Laia Reventós

Hola!
Molta gent té inseguretats amb la panxa i les cuixes, ja que són zones que prenen importància en el nostre cos. La clau està en no capficar-se en obtenir uns resultats allunyats de la realitat, pel fet que cadascú té una constitució física diferent i això és el que ens fa ser únics i especials.
La panxa és una zona que depenent del dia la notarem més o menys inflada, segons si estem en els dies de la menstruació, hem begut més o menys aigua, hem consumit un aliment que ens fa retenir líquids o altres factors. Pel que fa a les cames, a tothom li dóna la sensació de tenir-les més grans quan s'asseuen, ja que és la postura la que ens fa tenir aquesta sensació. Però si quan camines te les veus bé, és aquesta la perspectiva que has de tenir en compte. Ara bé, per treballar la panxa, pots provar de fer exercicis abdominals per tal de tonificar i definir la zona, així com fer exercicis d'enfortiment de les cames (spinning, el·líptica, natació, màquines, etc.).
Espero haver-te ajudat.
Laia Raventós,
psicòloga