masturbació
Primer de tot: us agraeixo tot el q feu pels adolescents catalans.
Quines maneres de masturbació masculina existeixen? És que jo només en conec una i no em dóna plaer
Gràcies.
Mariona Busto

Hola Anònim!
Doncs no sabem quina manera coneixes tu, però la més habitual és el moviment de vaivé, pujant i baixant la pell del penis. Es pot variar en intensitat, pressió i ritme. Es poden usar lubricants per a experimentar noves sensacions, etc. També pots acaronar els testicles, la zona del perineu (la zona que queda entre els testicles i l'anus) i l'anus.
No podem oblidar que tenim tot un cos que pot ser estimulat i que pot oferir-nos noves sensacions i molt plaents, i que el cervell és el nostre gran òrgan sexual, per tant és molt important estar connectat amb allò que estem fent i en pensaments que ens ajudin a excitar-nos.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat